REKLAMA
Znaleziono 1025 wyników
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Szerszy tunel kolejowy na trasie Wrocław – Jelenia Góra to sprawniejsze podróże w Karkonoszeartykuł
Pokaż artykuł
Szerszy tunel kolejowy na trasie Wrocław – Jelenia Góra to sprawniejsze podróże w Karkonosze
W czerwcu czekają nas sprawniejsze podróże w Karkonosze. Poszerzyliśmy tunel na trasie Wrocław – Jelenia Góra, po której dziennie kursuje ponad 30 pociągów. Zastosowana technologia prac tunel w tunelu do minimum ograniczyła zmiany w komunikacji. Na inwestycję prowadzoną w masywie Góry Tunelowej przeznaczyliśmy ok. 130 mln zł ze środków budżetowych.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[mazowieckie] Ząbki: Skanska buduje tunel i likwiduje przejście na peronie stacji kolejowejartykuł
Pokaż artykuł
[mazowieckie] Ząbki: Skanska buduje tunel i likwiduje przejście na peronie stacji kolejowej
Wykonawca tunelu drogowego w Ząbkach informuje, że w związku z budową tunelu od 18 marca będzie zlik...
[Wrocław] Na budynku Nowego Szpitala Wojewódzkiego zawisła wiechaartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Na budynku Nowego Szpitala Wojewódzkiego zawisła wiecha
Cztery kondygnacje, około 500 łóżek dla pacjentów ulokowanych na 16 oddziałach oraz przychodnia przy...
[Kraków] Jones Lang LaSalle doradzał przy komercjalizacji części handlowo-usługowej na nowym dworcu Kraków Głównyartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Jones Lang LaSalle doradzał przy komercjalizacji części handlowo-usługowej na nowym dworcu Kraków Główny
W dniu 14 lutego br. nowy, podziemny Dworzec Kraków Główny został otwarty dla podróżnych. W centrum...
artykuł
Pokaż artykuł
„Ciekawy przypadek” linii kolejowej nr 326 Wrocław – Trzebnica.
Odległość pomiędzy stacją Wrocław Gł a stacją Trzebnica wynosi 33,3 km, średni czas przejazdu 55 min...
[Dolny Śląsk] "Dzięki kolei aglomeracyjnej każdego dnia do Wrocławia wjeżdża 20 tys. aut mniej"artykuł
Pokaż artykuł
[Dolny Śląsk] "Dzięki kolei aglomeracyjnej każdego dnia do Wrocławia wjeżdża 20 tys. aut mniej"
Transport kolejowy wraca do łask – przekonują władze województwa i Kolei Dolnośląskich. I zapowiadaj...
[Wrocław] Nie ma chętnych na dawny szpital przy Wiśniowej. Mogą tam powstać mieszkaniaartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Nie ma chętnych na dawny szpital przy Wiśniowej. Mogą tam powstać mieszkania
Do ogłoszonego przez Urząd Marszałkowski przetargu na sprzedaż kompleksu dawnego szpitala przy alei...
[Dolny Śląsk] Rusza modernizacja dworca kolejowego w Chojnowieartykuł
Pokaż artykuł
[Dolny Śląsk] Rusza modernizacja dworca kolejowego w Chojnowie
Zabytkowy dworzec kolejowy w Chojnowie doczeka się w końcu generalnego remontu. PKP S.A. wybrały w p...
[Poznań] Towarowa 39 powstaje w centrum Poznaniaartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Towarowa 39 powstaje w centrum Poznania
Najwyższy budynek wielorodzinny Towarowa 39 rośnie w Poznaniu, a na dodatek w samym centrum miasta....
Kolejowe przewozy przez Sosnowiec będą sprawniejszeartykuł
Pokaż artykuł
Kolejowe przewozy przez Sosnowiec będą sprawniejsze
Sprawne przewozy towarów koleją zapewnią nowe tory, sieć trakcyjna oraz urządzenia sterownia ruchem...
Korekta rozkładu już w tę niedzielę. Koleje Dolnośląskie wracają z wagonem rowerowymartykuł
Pokaż artykuł
Korekta rozkładu już w tę niedzielę. Koleje Dolnośląskie wracają z wagonem rowerowym
12 marca wchodzi korekta rozkładu jazdy, podczas której powróci m.in. wagon rowerowy! Na wycieczkę do czeskiego Adršpach będziemy mogli wybrać się już w czerwcu.
Podpisano umowy na remont Dworca Świebodzkiego we Wrocławiu i modernizację linii kolejowej Zgorzelec - Bogatyniaartykuł
Pokaż artykuł
Podpisano umowy na remont Dworca Świebodzkiego we Wrocławiu i modernizację linii kolejowej Zgorzelec - Bogatynia
W ramach rządowego programu Kolej Plus zostaną zrealizowane trzy dolnośląskie projekty kolejowe. Dziś na wrocławskim dworcu Świebodzkim zostały podpisane umowy między PKP Polskimi Liniami Kolejowymi a wykonawcami prac projektowych. W spotkaniu uczestniczyli m.in. marszałek Cezary Przybylski, członkowie zarządu województwa Tymoteusz Myrda i Krzysztof Maj oraz Andrzej Bittel, pełnomocnik rządu ds. przeciwdziałania wykluczeniu komunikacyjnemu.
Trwają prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Otwarcie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny znów przesunięte [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Otwarcie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny znów przesunięte [FILM]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny, to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstał w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Nowy dworzec Olsztyn Główny na finiszu budowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Nowy dworzec Olsztyn Główny na finiszu budowy [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstaje w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Dobiega końca budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Dobiega końca budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Końcowe prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Końcowe prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstaje w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
REKLAMA